Doe mee! Vragenlijst maandelijkse gegevenslevering en softwaregebruik
Goede kwaliteit van de gegevenslevering door kinderopvangorganisaties helpt bij het verminderen van terugvorderingen van kinderopvangtoeslag bij ouders. Het gebruik van kindplanningssoftware door kinderopvangorganisaties en gastouderbureaus kan hieraan bijdragen.
In opdracht van Dienst Toeslagen, het Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid (SZW) en de kinderopvangsector is Waarborgfonds & Kenniscentrum Kinderopvang hiernaar een onderzoek gestart en vraagt kinderopvangorganisaties uiterlijk 22 september een vragenlijst in te vullen.
Het doel van deze vragenlijst is om het huidige gebruik van kindplanningssoftware binnen de kinderopvang in kaart te brengen en om een beeld te krijgen bij wat er nodig is om zowel de maandelijks gegevensaanlevering als het gebruik van kindplanningssoftware binnen de sector te stimuleren en te verbeteren. Het is belangrijk dat de vragenlijst wordt ingevuld door de persoon die de maandelijkse gegevenslevering doet.
Ik doe mee en vul de vragenlijst in
Het invullen van de vragenlijst is volledig anoniem en de antwoorden zijn niet te herleiden naar een specifieke organisatie. Invullen van de vragenlijst kan tot 22 september 2024.
Heb je vragen of wil je meer informatie? Neem contact op via info@waaborgfondskinderopvang.nl of bel 085 – 1305683.