Welkom bij de Helpdesk
Heeft de kinderopvang, school of gemeente waar u werkt een abonnement op de helpdesk van het Waarborgfonds Kinderopvang? Dan krijgt u persoonlijk antwoord op al uw vragen over huisvesting, investeren en financieren. U mag daarbij rekenen op volstrekte onafhankelijkheid van onze medewerkers en experts. Met vragen van politiek-bestuurlijke aard verwijzen we u graag door naar uw belangenorganisatie.
Hoe stel ik een vraag?
Abonnees krijgen van ons een helpdesk-account op organisatieniveau. Hiermee logt u in als u een vraag wilt stellen. Wilt u liever een eigen account? Ook dat kunt u bij ons aanvragen. U kunt vooraf bepalen van wie van de Experts u antwoord wilt. Heeft u geen voorkeur, dan laat u deze keuze aan ons. U mag rekenen op een reactie binnen vijf werkdagen. De status van uw vraag ("ticket") kunt u inzien. U bouwt uw eigen helpdeskhistorie van beantwoorde vragen op en kunt die steeds raadplegen. Daarnaast kunt u zien welke vragen van collega's door de Helpdesk zijn beantwoord.
Stel uw vraag over:
- samenwerken (beheer, inkoop etc.)
- samenwerken (organisatie, bestuur etc.)
- wetten en regels
- financieren, investeren
- borgstelling & garanties
- (ver)bouwen, renoveren, onderhoud
- kwaliteit huisvesting
- Integrale Kindcentra
- Andere schooltijden
Voor vragen die nadere uitwerking vergen leveren we graag
maatwerk.
Wij hebben geen abonnement. Wat nu?
Waarborgfonds Kinderopvang heeft 2 soorten abonnementen. Een helpdeskabonnement, waar u onbeperkt algemene vragen kunt stellen aan onze experts en een uitgebreider ondersteuningsabonnement. Bij het ondersteuningsabonnement krijgt u naast toegang tot de helpdesk, ook toegang tot het Virtueel Kinderdagverblijf, waarin de actuele wet- en regelgeving voor u op een rijtje staat. Én krijgt u korting op onze cursussen & trainingen.