Welkom bij de Helpdesk
Heeft de kinderopvang, school of gemeente waar je werkt een abonnement op de helpdesk van het Waarborgfonds & Kenniscentrum Kinderopvang? Dan krijg je persoonlijk antwoord op al jouw vragen over huisvesting, financiering, organisatieontwikkeling, duurzaamheid en (integrale) kindcentra. Je mag daarbij rekenen op volstrekte onafhankelijkheid van onze medewerkers en experts. Met vragen van politiek-bestuurlijke aard verwijzen we graag door naar jouw belangenorganisatie.
Hoe stel ik een vraag?
Abonnees krijgen van ons een helpdesk-account op organisatieniveau. Hiermee log je in als je een vraag wilt stellen. Wil je liever een eigen account? Ook dat kun je bij ons aanvragen. Je kunt vooraf bepalen van wie van de Experts je antwoord wilt. Heb je geen voorkeur, dan laat je deze keuze aan ons. Je mag rekenen op een reactie binnen vijf werkdagen. De status van jouw vraag ("ticket") kun je inzien. Je bouwt je eigen helpdeskhistorie van beantwoorde vragen op en kunt die steeds raadplegen. Daarnaast kun je zien welke vragen van collega's door de Helpdesk zijn beantwoord.
Stel jouw vraag over:
- samenwerken (beheer, inkoop etc.)
- samenwerken (organisatie, bestuur etc.)
- wetten en regels
- financieren, investeren
- borgstelling & garanties
- duurzaamheid
- organisatieontwikkeling
- (ver)bouwen, renoveren, onderhoud
- kwaliteit huisvesting
- integrale Kindcentra
- andere schooltijden
Voor vragen die nadere uitwerking vergen leveren we graag
maatwerk.
Wij hebben geen abonnement. Wat nu?
Waarborgfonds Kinderopvang heeft 2 soorten abonnementen. Een helpdeskabonnement, waar je onbeperkt algemene vragen kunt stellen aan onze experts en een uitgebreider ondersteuningsabonnement. Bij het ondersteuningsabonnement krijg je naast toegang tot de helpdesk, ook toegang tot het Virtueel Kinderdagverblijf, waarin de actuele wet- en regelgeving voor jou op een rijtje staat. Én je krijgt korting op onze cursussen & trainingen.